Learning What You Know: How Prior Knowledge Impairs New Associative Learning in Early AD

Pierre-Yves Jonin 1 Quentin Duché 2 Elise Bannier 3 Isabelle Corouge 4 Jean-Christophe Ferré 2 Serge Belliard 5 Christian Barillot 2, 4 Emmanuel Barbeau 6
1 SMA - Systèmes Multi-Agents
LIRIS - Laboratoire d'InfoRmatique en Image et Systèmes d'information
2 VisAGeS - Vision, Action et Gestion d'informations en Santé
INSERM - Institut National de la Santé et de la Recherche Médicale : U1228, Inria Rennes – Bretagne Atlantique , IRISA-D5 - SIGNAUX ET IMAGES NUMÉRIQUES, ROBOTIQUE
4 Empenn
IRISA-D5 - SIGNAUX ET IMAGES NUMÉRIQUES, ROBOTIQUE, Inria Rennes – Bretagne Atlantique , INSERM - Institut National de la Santé et de la Recherche Médicale
Document type :
Conference papers
Complete list of metadatas

https://www.hal.inserm.fr/inserm-02383941
Contributor : Pierre-Yves Jonin <>
Submitted on : Thursday, November 28, 2019 - 10:08:01 AM
Last modification on : Tuesday, December 3, 2019 - 1:36:30 AM

Files

Soumission AAIC 2019EB.pdf
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : inserm-02383941, version 1

Citation

Pierre-Yves Jonin, Quentin Duché, Elise Bannier, Isabelle Corouge, Jean-Christophe Ferré, et al.. Learning What You Know: How Prior Knowledge Impairs New Associative Learning in Early AD. AAIC 2019 - Alzheimer's Association International Conference, Jul 2019, Los Angeles, United States. pp.1-2. ⟨inserm-02383941⟩

Share

Metrics

Record views

25

Files downloads

17